تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
نویسنده : hamidrezakhouri


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: مقالات MainBoard , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

با طراحی و تولید چیپست جدید کمپانی Intel با نام H57 و قرار گیری پردازنده گرافیکی بر روی CPU انقلابی در تولید مادربرد به پا شد .کمپانی ECS نیز که یکی از پیشتازان عرصه طراحی و تولید مادربرد است با تولید مادربرد جدید خود بر پایه این چیپست و پردازنده جدید Intel از خانواده Clarckdale با سوکت پردازنده LGA1156 گامی تازه را در زمینه خلق محصولات قدرتمند برداشته است. یکی از این مادربردهای جدید ECS H57H-MUS نامگذاری شده است.

MUS که یک مادربرد با بازده بالا است ، بر مبنای پلتفرم MATX طراحی و تولید شده و درگاه SATA با سرعت 6 گیگابایت و درگاه جدید USB3.0 را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد.درضمن پردازنده های Intel Core i 3 , Core i 5 , Core i 7 و حافظه های DDR3 تحت پوشش این مادربرد قرار می گیرند.

همانطور که در بالا ذکر شد این مادربرد که بر پایه پردازنده مرکزی Intel H57 تولید شده است ، توانایی پشتیبانی پردازنده های مجهز به چیپ گرافیکی را داراست که به کمک حسگر های الکترونیکی هوشمندی که بر روی مادربرد تعبیه شده است ، مادربرد قادر به تشخیص وجود چیپ پردازنده گرافیکی داخل CPU شده و LED سبز رنگ بر روی مادربرد روشن شده و کاربر را از وجود پردازنده گرافیکی داخلی CPU آگاه می کند.در غیر این صورت و در صورت عدم وجود پردازنده گرافیکی و نیاز به افزودن یک کارت گرافیکی اضافی به سیستم ، چراغ قرمز رنگ موجود بر روی مادربرد روشن می گردد. این فناوری که ECS GPS نام دارد انحصارا" مخصوص مادربردهای الایت گروپ طراحی شده و H57H-MUS نیز مجهز به این فناوری است

از دیگر فناوری های جالب توجه این مادربرد می توان به فناوری ECS eOC (Easy overclock utility) اشاره کرد که کاربر می تواند با بهره گیری از این فناوری انحصاری ، پردازنده نصب شده بر روی مادربرد ECS H57H-MUS خود را به راحتی مانند یک کاربر حرفه ای تنها از طریق چند کلیک ساده داخل سیستم عامل اورکلاک کرده و قدرت پردازش بالا و باورنکردنی سیستم خود را لمس کند.

این فناوری قبلا" با کمک فناوری ECS MIBII در محیط Bios بالاترین بازده را برای کاربر به ارمغان می آورد. از دیگر فناوری های منحصر به فرد این مادربرد می توان به سیستم کنترل هوشمند مصرف انرژی، سیستم خنک کنندگی حرفه ای، محیط نرم افزار eJiffy که به عنوان محیطی قبل از سیستم عامل می باشد، فناوریهای eBLU و eDLU برای دانلود درایور ها و بایوس مادربردو ... اشاره کرد.

تمامی شرایط برای تولید یک مادربرد قدرتمند و با کارایی بالا از سوی تولید کننده رعایت شده که می توان به بکارگیری خازن های جامد در تمامی قسمت های مادربرد اشاره نمود.

H57H-MUS دارای لیست کامی از درگاه های ورودی و خروجی بر روی خود است. از جمله این درگاه ها می توان به وجود یک درگاه eSATA و درگاه HDMI اشاره کرد.این مادربرد برای اتصال دیجیتالی یک مانیتور مجهز به یک درگاه DVI نیز است.

این مادربرد مجهز به خروجی صدای 8 کاناله و درگاه شبکه گیگابیتی دوگانه است.

RAID 0,1,5,10 نیز توسط H57H-MUS پشتیبانی می شود که آن را تبدیل به گزینه ای بسیار مناسب برای مصارف حرفه ای از جمله سرور های کامپیوتری ساخته است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: مقالات MainBoard , ,
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1391
نویسنده : hamidrezakhouri

شرکت GIGABYTE مادربرد GA-965G-DS3 را که بر پایه چیپ ست Intel G965 Express طراحی شده است به عنوان مرکز سرگرمی های دیجیتال خانگی معرفی کرد.

شرکت
GIGABYTE یکی از شرکت های پیش تاز در تولید مادربرد, کارت های گرافیک و دیگر سخت افزار های PC, مادربرد GA-965G-DS3 خود را که به طور کامل از خازن های حالت جامد استفاده میکند معرفی کرد. این مادربرد که به چیپ ست Intel G965 Express مجهز است قادر به پشتیبانی از پردازنده های جدید قدرتمند و کم مصرف Intel Core2 Duo
می باشد.
این مادربرد که از پردازنده گرافیکی توکار
Intel Graphics Media Accelerator X3000 استفاده میکند, کارایی بسیار بالایی را در کاربردهای چند رسانه ای به کاربران ارایه مینماید. بعلاوه این پردازنده گرافیکی با ارایه سطح کاملی از مشخصات, بالاترین سطح کارایی را در انواع بازی ها فراهم می آورد. مادربرد GA-965G-DS3 با استفاده از تکنولوژی Intel Clear Video Technology قادر است تا به راحتی ویدیوی با کیفیت بالا (HD) را در وضوح 1080P
اجرا نموده و یک تجربه عالی از سینمای خانگی را به علاقه مندان ارایه نماید.
با پشتیبانی از
DirectX 9.0 و سایه زن های نسخه 3.0 و OpenGL 1.5, مادربرد GA-965G-DS3 قادر است تا از تمامی امکانات جدیدترین سیستم های عامل, از جمله Windows Vista, بدون نیاز به استفاده از کارت های گرافیک جداگانه پشتیبانی نماید. علاوه بر این مادربرد GA-965G-DS3 با یک شکاف PCIExpress x16
مجهز شده است تا در صورت نیاز کاربران بتوانند به راحتی و با نصب یک کارت گرافیک جداگانه کارایی گرافیکی سیستم خود را افزایش دهند.
تکنولوژی دسترسی سریع به حافظه (
Intel Fast Memory Access (FMA که در چیپ ست G965 Express تعبیه شده است ازحافظه های سریع DDR2 با سرعت 800 مگاهرتز و در پیکره بندی دو کاناله پشتیبانی نموده و با ایجاد دسترسی بسیار سریع به حافظه کارایی سیستم را را حد بسیار زیادی افزایش میدهد. علاوه بر این مادربرد GA-965G-DS3 مجموعه کاملی از درگاه ها از جمله جدید ترین درگاه های SATA 3.0Gb/s را برای اتصال انواع ابزارهای ذخیره سازی با سرعت بسیار بالا در دسترس قرار می دهد. اتصال شبکه گیگابیت بهینه شده و همچنین پشتیبانی از صدای با وضوح بالا (HD
) به صورت چند کاناله از دیگر امکانات این مادربرد است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: مقالات MainBoard , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
از این که به وبلاگ من سر زدید خیلی خیلی ممنونم باتشکر حمیدرضاخوری